Primeste cele mai bune bonusuri, turnee freeroll si stiri de poker direct pe email!

Continuarea povestii lui Dan Goldman: cum reuseste sa ajunga Pokerstars un gigant pe piata pokerului online

Autor: | 05/01/2015

1394999510600In momentul in care Goldman a ajuns in echipa Pokerstars, principala sa grija era lupta pe care noua sa companie trebuia sa o poarte cu uriasul “Paradise Poker” si ca sa pui la pamant acest urias nu erau suficiente doar cateva spoturi publicitare in revista Card Player, cea mai faimoasa la acea vreme. Trebuia sa fii foarte creativ si dupa cum spune Dan, creativitatea inseamna bani.

Astfel, Dan creeaza un plan de bataie in cadrul Pokerstars, un plan de marketing care ar fi totalizat cheltuieli de aproape 600.000$ in acel an, fara sa aiba nici cea mai mica idee daca suma se potrivea cu planul financiar pe care il avea Pokerstars in acel moment sau daca mai existau alti patroni sau investitori in cadrul acestei companii exceptandu-l pe Isai Scheinberg.

Dan isi aminteste ca in timpul unor discutii cu Isai, l-a intrebat la un moment dat in mod direct pe acesta: “Aveti 600.000$ sa cheltuiti pe marketing in acest an?”. Raspunsul lui Isai a venit prompt: “Avem banii necesari, avem nevoie insa sa ne lansam corespunzator si in mod corect pe piata”, lucru care in perioada urmatoare l-a si facut.

Un moment extrem de important pentru Dan Goldman si implicit pentru Pokerstars l-a reprezentat folosirea imaginii lui Chris Moneymaker pentru atragerea de noi clienti, un tanar american de 27 de ani, cu nume parca predestinat, care in anul 2003 s-a calificat la Main Event-ul de la WSOP cu 39 de dolari in urma unui satelit organizat pe Pokerstars si a plecat acasa cu 2.500.000$ cuveniti locului 1, eveniment care ramane cunoscut sub numele de “efectul Moneymaker”. Dan avea sa isi capitalizeze atentia pe folosirea numelui lui Chris, urmand ca in perioada imediat urmatoare sa creeze un spot, in care conecta oarecum in mod neadevarat succesul lui Moneymaker de imaginea companiei, ca si cum succesul lui se datora celor de la Pokerstars. Dan crede si acum ca aceasta reclama gandita in totalitate de el a fost probabil cea mai buna pe care a realizat-o in intreaga cariera.

Goldman ia legatura cu patronii unor mari centre comerciale ori cazinouri din Los Angeles si pune reclame cu Chris Moneymaker in fata acestora pentru a atrage noi clienti pe platforma Pokerstars, actiune care costa in jur de 30.000$ pe luna.

Intr-un timp extrem de scurt aproape 200 de jucatori noi care intra pe Pokerstars recunosc ca au facut-o datorita acelor reclame, care i-a facut cu tarie sa creada si sa spere ca in viitor pot realiza si ei acelasi lucru pe care il realizase Moneymaker.

In 2005 Pokerstars ajunge unul din cele 3 branduri care domina piata de profil, celelalte doua fiind la acea vreme PartyPoker si Full Tilt si tot atunci Pokerstars avea in echipa sa deja 3 fosti campioni WSOP.  In lunile aceluiasi an, Isai ii transmite lui Goldman faptul ca a auzit ca prietena sa Sharon a jucat poker in cateva seri cu celebrul actor Ben Affleck si il roaga pe Dan sa ia legatura cu Affleck in zilele urmatoare si sa incerce aducerea acestuia in echipa Pokerstars. Affleck asculta propunerea cu interes si accepta din prima, doar ca la sfarsit ii transmite lui Goldman ca pentru imaginea sa doreste 1 milion de dolari anual, suma care intr-un final avea sa ajunga la 1.400.000$ din cauza altor pretentii exagerate ale lui Affleck. Pana la urma acesta nu ajunge in echipa, principalul motiv fiind intarzierea eliberarii unui certificat de securitate, dar si riscul de a cheltui o suma uriasa pe un nume care nu garanta in totalitate progresul companiei la nivelul dorit.

Tot in acesti ani, Pokerstars se asociaza cu mai multe branduri de succes, precum World Poker Tour sau cunoscuta televiziune americana NBC, cea care intre anii 2005 si 2011 a produs celebrul show de poker National Heads-up Poker Championship, considerat de Goldman a fi cel mai bun show din istoria transmisiilor TV.

Editia din 2006 a World Series of Poker avea sa reprezinte din nou un boom pentru Pokerstars, editie ce urma sa aduca la mese 1624 de jucatori calificati de pe internet, acestia venind in mare parte de pe Pokerstars, dar si prin competitorii Full Tilt Poker, PartyPoker si UltimateBet, cele 4 site-uri fiind “responsabile” pentru 40% din premiile acordate in acel an, adica aproximativ 32 de milioane de dolari. Tot atunci Pokerstars imparte jucatorilor calificati prin intermediul satelitilor diferite obiecte promotionale, precum tricouri de baseball, tricouri de fotbal american, sepci, tricouri de golf, chiar si casti audio, iar sigla Pokerstars trebuia sa fie imprimata cat mai vizibil atunci cand acestia erau surrprinsi la masa de camerele ESPN, televiziunea care transmitea evenimentul. Mai mult de 1400 de jucatori se calificasera de pe Pokerstars, iar cheltuielile cu aceste obiecte promotionale s-au ridicat atunci la valoarea totala de 730.000$. Spre exemplu, tricourile de hochei, create de acelasi producator care facea tricouri si pentru NHL (liga profesionista de hochei pe gheata), aveau imprimate pe spate numele jucatorilor si numarul 06, anul desfasurarii acelei editii WSOP.

Din acest moment evolutia Pokerstarsului este una exponentiala, platforma dezvoltandu-se si imbunatatindu-se de la an la an si atragand la mese un numar urias de jucatori. O echipa de oameni bine pregatiti, un soft performant, o evolutie constanta, o inspiratie si poate un noroc de a face lucrurile potrivite in momentele potrivite, au reprezentat atuurile unui brand care la ora actuala isi domina competitorii pe piata de o maniera autoritara. Totusi, omul care a dus spre succes compania si care a ridicat-o de jos ramane Dan Goldman, cel care cu ani in urma vroia sa renunte de tot la pokerul online in cazul in care ar fi pierdut si ultimii sai 8 dolari ramasi in contul online al unei platforme de poker.

  • 88$ FARA DEPOZIT
    600$ Bonus la FullTilt
    600$ Bonus pe PokerStars
  • RSS Ultimele discutii pe forum

    • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

De aici incepe pokerul!